Dacia Sandero za sebou má již několik let úspěšného vývoje. Automobil nižší střední třídy, který z výrobních linek sjel v roce 2008 a je produkován dodnes. Jak benzínové, tak dieselové verze mají samozřejmě své klady, ale také zápory. Vybírat si lze z těchto motorizovaných řad.

  • 1,2 16V MPI s výkonem 75 koní
  • 0,9 TCe MPI s výkonem 90 koní
  • 1,5 dCi s výkonem 75 koní
  • 1,5 dCi s výkonem 90 koní

Dacia Sandero – nejčastější závady se mohou týkat jak interiéru, tak exteriéru. Pojďme se však na jednotlivé nedostatky podívat trochu podrobněji.

Nejčastější závady v interiéru

Pokud jde o vnitřní útroby vozu, je této značce obecně vyčítána jedna zásadní věc. Na přístrojové desce a v prostoru mezi řidičem a spolujezdcem se nachází horší zpracování plastů. Velice snadno může dojít k poškození, respektive k poškrábání.

Moderní Dacia Sandero – nejčastější závady mohou být také v nepříjemném vyluzování zvuků z přístrojové desky. Opět je to odraz trochu horšího vyhotovení plastů, jež zkrátka po delší době povrzávají.

Vnější závady na voze Dacia Sandero

U některých kusů se čas od času projevilo malé rezivění částí karoserie, která má absenci pozinku. Jde především o místa, na něž ve větší frekvenci odlétávají kamínky ze silnice či voda při dešti. Pak stačí jen málo a rez se začne projevovat.

Dacia Sandero další nejčastější závady však už nemá. Možná vás zklameme tak krátkým výčtem, ale je tomu skutečně tak.

Bezproblémové vozidlo pro každého

Menší a zároveň prostorný vůz Dacia Sandero se za pár let svého provozu jednoznačně osvědčil, proto ho lze na každodenní ježdění jen doporučit. Jakékoliv jiné závady jsou případem konkrétního kusu a to výjimečně. Z dlouhodobých statistik se nemusíte obávat ničeho zásadního, na co se připravovat po ujetí několika málo stovek kilometrů.

Další články z rubriky

  1. Miroslav says:

    Svítí mi kontrolka otevření dveří a nejde dálkově zamknout auto

Tvůj komentář k článku

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.