Nemůžete se dočkat, až rozbijete prasátko a utratíte všechny naspořené peníze za největší Škodovku, kterou kdy mladoboleslavská automobilka vyráběla? Informací o Kodiaqovi je všude víc než dost, ale obvykle jde o nicneříkající čísla. My vám prozradíme, čím vás automobil potěší v praxi!

Nejnovější technologie

Škoda Kodiaq je moderní vůz a jako takový disponuje špičkovými technologiemi. Díky rozšířeným funkcím aplikace Škoda Connect lze vozidlo spravovat i na dálku prostřednictvím webu. Jednoduše tak zjistíte, kolik paliva zbývá v nádrži a jaký je aktuální dojezd. Služba Care zase umožňuje plánované zadání trasy přes tablet. Neméně praktická je aplikace pro hledání vozu na parkovišti – můžete na sebe zablikat nebo zahoukat.

Náhledový obrázek

Skvělé jízdní vlastnosti

Pokud vám jde o nevšední jízdní zážitky, neváhejte si připlatit za možnost změny tuhosti tlumičů. Prvkem umožňujícím volbu mezi komfortním a sportovním režimem změníte chování vozu dle situace, takže si každý ujetý kilometr užijete o to více. Kolik taková vychytávka stojí, vám prozradí ceník nové Škody Kodiaq.

Auto 1

Spousta prostoru

Nová Škoda Kodiaq je velmi prostorná. Nedostatek místa ve druhé řadě lze hravě vyřešit posunutím sedadel. Posádka si tak bez problémů natáhne nohy. Ovšem pouze do chvíle, než se v třetí řadě usadí další dva cestující – pak je potřeba lavici odsunou zpět.

Na své si přijdou milovníci vyššího posedu. V případě nejníže nastaveného sedáku však bude mít problém řidič s výškou do cca 175 cm, protože neuvidí na kapotu.

Kufr

Drobným negativem je také mírně komplikovaný výhled při zatáčení, a to kvůli masivnějšímu přednímu sloupku a širší nohy zpětného zrcátka. V tomto ohledu naopak vyniká nová Fabia, která nabízí perfektní výhled za (téměř) každé situace.

Agilní motory

Velké SUV je dynamické i se základním agregátem o objemu 1,4 litru. Motor je kultivovaný a dle stylu řidiče si říká o adekvátní množství paliva. Naopak nejsilnější dvoulitrový turbodiesel s pohonem všech kol není tak agilní, jak se může na první dojem zdát. Jednoduše proto, že se hmotnost oproti nejslabší verzi navýší o 200 kg.

Další články z rubriky

Tvůj komentář k článku

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *